Fjordkraftin mobiilisovellus on yksi parhaista Euroopassa
Nordic Green Energyn emoyhtiön Elmera Groupin sitoutuminen digitaalisten palvelujen kehitykseen on kantanut hedelmää. Yhtiön kuluttajille suunnattu Fjordkraft-hallintasovellus on rankattu kolmanneksi parhaaksi Euroopassa konsulttiyhtiö LCP Deltan kesäkuussa 2024 julkistetussa vertailussa. Selvityksessä tutkittiin reilut 250 sovellusta, joita tarjoaa yli 200 energian toimittajaa yli 20 markkina-alueella Euroopassa.
Viimeisen kolmen vuoden aikana asiakaspalautteen pohjalta tehty työ digitaalisten palvelujen parantamiseksi näkyy merkittävässä sijoituksessa. Fjordkraftin sovellus, johon myös Nordic Green Energyn sovellus pohjautuu, on nyt vakiinnuttanut asemansa alan kärjessä. Tämä tärkeä tunnustus osoittaa yrityksen sitoutumista läpinäkyvyyteen asiakassuhteissa.
Kehitystyön tulokset ja uudet ominaisuudet näkyvät tulevaisuudessa myös suomalaisilla asiakkailla. Nordic Green Energyn sovellus tarjoaa tällä hetkellä asiakkaille monipuoliset mahdollisuudet sähkönkulutuksen tarkkailemiseen ja säästämiseen. Palveluun kuuluu sähkön hintojen, kulutustietojen ja kustannusten sekä laskujen raportointi. Erityisen hyödyllinen ominaisuus on mahdollisuus ohjata sähköauton lataus automaattisesti halvimmille tunneille. Sähkön pörssihinnan vaihdellessa merkittävästi eri vuorokauden aikoina säästöt ovat huomattavat.
Vasemmalla Fjordkraftin mobiilisovellus ja oikealla Nordic Green Energy Suomi -sovellus
Parempi asiakastyytyväisyys
Elmeran ja Nordic Green Energyn strategia keskittyy asiakastyytyväisyyden parantamiseen ja on keskeinen tekijä yrityksen tulevaisuuden kasvussa ja kannattavuudessa. Tämä näkyy jo positiivisissa muutoksissa niin asiakkaiden tyytyväisyydessä kuin asemassa markkinoilla.
Vuonna 2023 lanseerattu uusi sovellus ja palvelut ovat merkittävästi parantaneet asiakastyytyväisyyttä. Elmera-konserni ja Nordic Green Energy sitoutuvat jatkamaan innovaatioiden asiakaslähtöistä kehitystä. Asiakastyytyväisyysindeksi on parantunut viime vuosien aikana merkittävästi ja on esimerkiksi nyt huomattavasti korkeammalla Norjassa kuin alalla keskimäärin. Myös Suomessa Nordic Green Energyn asiakastyytyväisyys oli alan keskiarvoa korkeampi EPSI Ratingin viime vuoden tutkimuksessa. Lue lisää tuloksista täältä.
Elmera ja Nordic Green Energy jatkavat panostustaan digitaalisiin innovaatioihin ja asiakaskokemuksen parantamiseen, joiden tavoitteena on kestävä ja vastuullinen energia-ala.
Teemme uusiutuvaan ja ilmastoystävälliseen energiaan perustuvan sähkön hankinnan asiakkaillemme helpoksi. Autamme heitä tehostamaan ja hallitsemaan sähkönkulutustaan.